tisdag 15 december 2009

fuck you, it's over-glasvegas



alltså. det blir ju inga barn gjorda här direkt. standardutstyrsel är antingen icakostym, träningskläder eller pyjamas. när får man använda vanliga kläder liksom?

MEN, har ialla fall varit och besökt norges eminenta hufvudstad, oslo! hade ju hoppats på en handskakning (eller åtminstonde en bild) med obama, han var ju i stan. men ehhh, nej den förhoppningen fick jag ju stryka med en gång. uppenbarligen inte bara jag som hade den tanken...
istället blev det lite rundtur i ett kvällsmörkt oslo med min guide christer, kaffepaus och kvällens höjdpunkt REGINA SPEKTOR! gudbevars, det var så fint! nuff said.

är ju egentligen inget riktigt fan av jul men julpynt och julstämning, det är ju mysigt ändå. jag o lisbeth har tagit det hela på allvar och dekorerat vårt crib med massa fint pynt och givetvis en gran!


ikväll ska jag på blinddate. men först gymmet och städa.

puss hej!

1 kommentar:

  1. skickade inte jag ett medd hit igår?

    Hmm... WOOHOOOO blnddate!

    SvaraRadera