måndag 21 december 2009

stupidisco-junior jack


tyvärr lilla kajj kan jag meddela att det inte är läge att planera några parmiddagar i den närmsta framtiden. hade inga högre förväntningar då blinddaten i fråga hade betett sig minst sagt barnsligt på msn men tänkte ändå gå in med en öppen inställning och ge snubben en chans och det var faktiskt en trevlig kväll! och killen verkade normal. med betoning på verkade för nu är han raderad ur mitt liv. tack o hej desperata slisk!
men: pepp på fler dejter! (vet inte om jag ska låta min kära flatmate vara förmedlare dock..)

well, utöver detta misslyckande så har jag gått och fått fast jobb. lite dubbla känslor eftersom jag helst vill ha jobb i drammen men hey kongsberg-pendling-inställda tåg. känns extremt värt med säkrad lön och jobbsök i någorlunda lugn och ro ialla fall.

annars går jag mest o längtar efter den lilla julferien på 3 dagar. måste verkligen ha ledigt. min hjärna är för tillfället inställd på ett för mig obehagligt och opålitligt mode. ska bli väldigt välbehövligt att ligga på sofflocket hos christer på julafton (efter jobb, givetvis) och pimpla rött och moffa in b&j. fast allra mest längtar jag ju till nyår och den hejdundrande fest som hägrar. och dessa underbara människor som ska umgås med. amen!


puss hej!


ps. såg avatar igår. 3d-film är ju lätt det nya. gillade filmen ganska så mycket. tror jag. men fyttikatta vad jag blev besviken på glajjorna! superstora söta glasögon var utbytta mot små pluttiga som skavde på näsan. well well, en petitess.

1 kommentar:

  1. hahahha nej vad tråkigt med killen! Men kanske lika bra det om han var ett slem!

    GRATTIS till fasta jobbet! Hoppas inte det betyder att du kommer stanna där allt för länge, bara!

    :)

    SvaraRadera