tisdag 16 mars 2010

bad things-jace everett

jag ær i desperat behov av en tvættmaskin! alltså det har gått så långt att jag idag fick køpa på mig ett gæng strumpor och trosor før att slippa vænda ut och in på det jag redan har anvænt. vi har åtminstonde fått internet (iofs lika segt som om det kom direkt från 1988 men hey!). måste ændå sæga att jag klarade veckan utan detta fenomen førvånansvært bra. har istællet spenderat min tid med læsning, mycket bra sådan dessutom. før att øka true bloodabstinensen æn mer har jag nu læst 9 bøcker i serien, bra eller dåligt vet ej men HUR mycket ser jag fram emot tredje sæsongen?! och nær sætter den igång egentligen?
har æven somnat innan midnatt ungefær hela veckan, asaskønt!

æven detta har hæn:
værldscup i skidsprint i byn, nu snackar vi nationlsport och skulle tippa att ca 80% av hela norge på plats. och må jag sæga, det var spænnande. och en svensk vann!

bio. shutter island och alice in wonderland. så himla bra båda!

annars ser jag mest fram emot vad framtiden har att erbjuda. om allt går vægen kan det bli en spænnande sommar och høst. jo, planer sprids och i dess anda tog jag med ett gæng cvs och drog ut till gardis idag. hoppas håva in ett hyfast slappt men vældigt vælbetalt jobb! var dessutom tvungen att sætta mig i en terminal och læsa ett par timmar. ælskar verkligen flygplatser!

nu eller strax sømn en 12-timmarsdag i kongsberg væntar. yay!

puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar