lördag 6 mars 2010

sweat it out-the-dream

nöjd, lycklig, socker-och fettstinn. frukost-lunch-middag=godis-tårta-ostbågar. det är lov en helg som denna. och däremellan har jag blivit tårögd av beundran över att min bästis är en helt fantastisk mamma åt lika underbara hjalmar. herregud att en liten människa kan röra en hjärta så! göllig på högsta nivå. att han dessutom verkade erkänna mig genom att bli knäpptyst när jag fick honom i min famn får en ju bara att smälta ännu mer! ser fram emot ännu en mysdag imorgon innan jag återigen kliver på en buss mot norge och förhoppnigsvis förändringarnas vecka. jobbsök på gardemoen, hårdträning (då jag ingått en deal som träningscoach åt min flatmate anders). ska även försöka hinna med ett besök på en väns nyöppnade resturang och kanske en skidlektion..måste hålla mig sysselsatt då detta kommer vara första veckan på dator-rehab, wish me luck!

puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar