fredag 5 mars 2010

get on the bus-name the pet

är sverige och göttar mig. kom igår efter en härlig 10-timmars bussresa via karlstad (!) där en full skövdebo försökte sno med sig min dator!
well, lyckligt framkommen på småländsk mark har jag redan blivit övergödd som sig bör. 1,2 kg godis på hemmakväll, jomantackarja! diverse shopping i växjö med kära syster och filmhäng med den samma samt kusin och päron.
imorgon drar jag tidigt till esmared för hjalmars dop och bästa emelie, längtet!

allt är dock inte lycka o nyinköpta skor. kära acer har lämnat in så fram tills nästa gång jag besöker svedala (5e april om ni undrar, det är då jag ska under kniven) kommer den befinna sig i goda händer hoppas jag och bli reparerad i tid till alla underbara seriestarter. håll tummarna! men under en månads tid är det good bye omvärlden. ni kommer hitta mig med näsan i en bok.

ok, nu ska jag mysa ner mig i soffan igen, kolla smala sussie och peppa inför morgondagen när jag ska gosa sönder lillplutten!

puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar